Datum 2021-05-06

Håll koll på viktiga datum

Har du anmält dig till en utbildning på MDH? Datumen ändras från termin till termin. Se därför till att skriva upp dem i kalendern.

Före och under antagningsperioden behöver du hålla reda på några viktiga datum. Det handlar bland annat om sista anmälningsdag, sista kompletteringsdag, sista svarsdag på ditt antagningsbesked och vilket datum du kan registrera dig för att behålla din plats.

Viktiga datum för din ansökan

På antagning.se hittar du datum som är viktiga för dig att hålla koll på gällande din ansökan.

antagning.se

Ny student på MDH

Här hittar du information om registrering och allt du behöver veta för att få en bra start på dina studier.

Ny student

Bostadsgaranti

Fram till den 10 augusti 2021 kan du ansöka om bostad genom våra värdkommuners bostadsgaranti.

Bostadsgaranti