Datum 2021-04-28
Artikeltyp Porträtt

Vinn ett träningspass med Fannie Redman

Fannie Redman är kampsportare och driver gym i Stockholm där hon arbetar som PT och hälsocoach. Som deltagare i Pluggpeppen har alla chansen att tillsammans med sitt lag vinna en gratis onlineträning med träningsprofilen.

Med fötterna på jorden och flera MMA-segrar i bagaget har Fannie en förkärlek för träning och välmående.

– Rörelse är en otroligt viktig del i att må bra, orka göra bra ifrån sig i skolan, vara en god vän och få mer energi i vardagen, säger Fannie Redman.

Fannie är kanske mest känd som kampsportare, men har de senaste åren uppmärksammats i olika poddar och i sociala medier för hennes engagemang för träning. Fannie tränar bland andra influensers som Petra Tungården.

– Jag supertaggad på att få heja fram MDH:s studenter till mer fysisk rörelse under Pluggpeppen. Som belöning får det vinnande programmet ett svettigt pass med mig online. Studenterna får gärna @fannieredman och #pluggpeppen under perioden så jag kan följa alla, säger Fannie Redman.