Datum 2020-11-20

Träffa MDH digitalt på Saco-mässan

Den 24-27 november deltar MDH på Saco-mässan, Sveriges största yrkes- och utbildningsmässa för alla som ska välja utbildning efter gymnasiet.

MDH:s monter är fullproppad med värdefull information om utbildningar, antagning, studentliv, utlandsstudier och mycket annat. Högskolans ambassadörer och studievägledare deltar under alla dagar och finns tillgängliga för alla som har frågor om högskolestudier och som är sugna på att börja plugga nästa hösttermin eller någon gång längre fram. Även representanter från Mälardalens studentkår deltar.

Besök MDH:s monter

Inloggningsuppgifter för dig som går i gymnasiet får av din gymnasieskola.
Går du inte i skolan men är nyfiken på mässan ändå,bokar du din digitala biljett här Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Välkommen att besöka MDH:s monter på: sacomassan.se/portal/exhibitor/449164 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.