Datum 2020-03-26

Flytt av busshållplats i Eskilstuna

Som student och medarbetare vid MDH erbjuds du gratis buss mellan campusorterna. Från och med måndagen den 30 mars flyttar nuvarande busshållplats i Eskilstuna till vårt nya campus.

Från och med måndagen den 30 mars går du av och på bussen på Hamngatan i Eskilstuna. För att komma in i nya campus går du längs Hamngatan och svänger höger in på Drottninggatan, då enbart entrén vid Drottninggatan är öppen inledningsvis. Huvudentrén beräknas öppna den 6 april. Bussen stannar då inte längre vid Eskilstuna centralstation. Avgångstiderna kommer att vara samma som tidigare, men bussen kan vara något försenad på grund av omläggningen.

Gratis buss mellan campusorterna

Är du osäker på när bussen avgår från respektive campusort?

Gratis buss mellan campusorterna