Datum 2020-12-23

Titta på programserien Inkludera Mera

Nu kan du ta del av alla intressanta intervjuer och aktuella samtal från programserien Inkludera Mera 2020. Se avsnitten kostnadsfritt via Samhällskontraktets sida.

Den normalt sätt så populära konferensen Inkludera Mera delades i år upp i flera livesända program, på grund av pandemin. De tre avsnitten utgick alla ifrån det gemensamma temat barns och ungas livsvillkor, hälsa och skolresultat. Missade du någon sändning, eller vill se avsnitten igen, finns programmen att se via länkarna nedan.

Produceras av Samhällskontraktet

Inkludera Mera genomförs i regi av Samhällskontraktet - en samverkansarena där MDH, Västerås stad, Eskilstuna kommun, Region Västmanland och Region Sörmland satsar på forskning och utveckling för att lösa gemensamma utmaningar.